среда, 3 ноября 2010 г.

Скрап-зліт в Карпатах

Всім привіт!
Ну от і мій перший скрап-зліт, що організували Яна та Олесь з Інтернет-магазину «Зроби сама»!  Двомісячне очікування  і ось вона – подія!
Все склалося чудово – видалася можливість познайомитися з Тернополем, відпочити у Карпатах, познайомитися з чудовими людьми і трошки  поскрапити. Всі чотири дні була  гарна погода, що називається справжня золота осінь з жовтогарячими барвами листя, морозним зранку повітрям і насиченими кольорами  хризантем та альпійських айстр.
Тернопіль справив досить приємне враження:

Яна дуже гарно описала, що подивитись і куди сходити. Не стала мудрувати, за тим планом і гуляла.  Неабияке враження справив ресторан «Старий млин»: цікавий інтер’єр, привітний персонал і дуже смачно!

Ввечері дісталися  до готелю-курорту «Коруна», познайомилися, повечеряли і пішли відпочивати.  А  ранок вразив  таким краєвидом!

Готель виявився досить  просторим і гарно оформленим

Потім було два майстер-класи по виготовленню новорічних листівок з використанням  машинки
 Cricut від Provocraft

Та новорічної гірлянди з елементів, вирізаних за допомогою  машинки  Cuttlebug від Provocraft:
Обидві машинки суперові і, звичайно, з ними скрапбукінг набирає професійного змісту. Так що є тема для роздумів, або, краще сказати, задача для вирішення.
Потім був вільний час, я вже не пам’ятаю, коли могла просто лежати і читати книжку. А  ввечері ресторан люб’язно нас прийняв на невеличку вечірку  «Все про скрап»:  «А я роблю так…», «А як Ви робите це чи це…»,  «А я бачила, а я читала…»  і так цілий вечір. Треба віддати належне терплячості чоловікам, які приїхали разом із дружинами і дітьми, я думаю,  скрапбукінг  заворожує не тільки тих, хто ним займається, але й близьких цих людей. Може це із серії «Красота спасет мир»!

Дітки не заперечували щодо нашого спілкування і мирно спали - Ромчик у возику (не  видно), а Настюша  у куточку:
А Софійка вирішила зробити вечірню масочку для шкіри обличчя, звичайно ж, із шоколаду. Не знаю, як шкіра, а душа була задоволена:

Наступного ранку після сніданку  ми відвідали місцевий музей гуцульського побуту, де можна було пофотографувати, все потрогати руками:

А дехто ще й покатався на конику:

О 12 годині ми від’їхали з готелю. Відвідали по дорозі сувенірні базарчики у Ворохті та Яремче.

Шлях до Тернополя виявився трохи довшим, ніж ми розраховували (на виїзді із Яремче зламався мікроавтобус) і, якби не запізнення Іри на поїзд, то все було би чудово, ми ще на кілька годин продовжили своє спілкування і більшою частиною, звичайно ж, про скрап.  Смачненько пообідали у кафе  в місцевому готелі

і повернулися у Тернопіль о пів на дев’яту вечора. Оскільки  до мого міста з Тернополя іде автобус один раз на добу о 15 годині, прийшлося заночувати  у готелі. Наступного ранку ще раз прогулялася центром, знайшла  художній магазин  (Людочка, спасибі велике за наводку!), накупила картону, фарб, клею (душу відвела на повну)

Найважливіший результат цієї поїздки, звичайно ж, - знайомство з чудовими людьми, надзвичайно позитивно налаштованими, від спілкування з якими заряджаєшся такою енергією!
Мені дуже сподобалися  блоги   Олі, Марини та Алли. Людочка і Ірина відкривайте і свої, нам цікаві Ваші роботи!
Хочу всім сказати, що я дуже пишаюся тим, що ми познайомилися і дуже сподіваюся на продовження нашого знайомства і на подальші зустрічі.  Правда, шкода, що ми жодного разу всі разом так і не зібралися на зльоті і ближче познайомилися тільки з тими, з ким разом жили у корпусі.
Спасибі організаторам Яні та Олесю за таку гарну можливість провести чудовий уікенд в казковому місці і в гарній компанії.
Всім бажаю успіхів, нових ідей, цікавих листівок та сторінок, а також міцного здоров’я!
До нових зустрічей!

5 комментариев:

1. було дуже дуже приємно з вами познайомитися і так гарно провести час. Чекаємо на зкінчення ремонту в сарайчику та весінній скрап зліт з поїздкою на ваше дивовижне озеро!

ОтветитьУдалить
  2. а що це за такий художній магазин - відкривайте таємницю :) живу в Тернополі, а про такий не знаю.
    і звичайно ж дякую за участь :) приємно було з вами познайомитися та поспілкуватися і у нас на кухні і в ресторані і на скрап зльоті :)
    п.с. завдяки вам я на крок ближче до придбання scor pal'у :)

ОтветитьУдалить
  3. Дякую! Магазин знаходиться біля вул. Князя Острозького. Але розкажу, як іти від ЦУМу. Вийшовши із ЦУМу, повернути наліво, спускатися по вул.Князя Острозького, по праву сторону повертаєте як до базару і справа біля магазинчику "Свіжий хліб" на сходах знаходиться цей магазин. Великий вибір картону різного кольору різних розмірів, фарби для скла, тканини, паперу, трафарети і багато всього для творчих робіт. Дуже гарна продавчиня. Всього найкращого!

4. Танечка, очень приятно было с Вами познакомиться. Вы очень яркий и позитивный человек. Я послушала Ваш совет и создала блог.