понедельник, 25 апреля 2016 г.

Набор в ДК скрап-студии "С любовью"

Всім привіт!!!
Цей пост напишу українською, оскільки є дуже чудова новина: челендж блог української скрап-студії "З любов'ю" об'явив набір у дизайн команду на червень-листопад 2016 року:
Мені надзвичайно подобається і блог, і магазин, і ,власне, самі продукти. Обидва мої іменні штампи  від цієї студії. Звичайно, бути частиної ДК такого блогу - це і відповідальність, і велике щастя.
Із скрапом я познайомилася  в 2010 році, і  якщо спочатку це було просто хоббі, то сьогодні скрап став частиною життя і не тільки мого, але і моєї сім'ї, яка мене дуже підтримує. Захоплює мене скрап своєю різноплановістю, як по технікам, так і по стилям. Скільки б ти не вчився, кожного разу з'являється щось нове: чи то матеріали, чи то інструменти, чи то техніки. І хочеться все це спробувати, і кожного разу є можливість розвитку і творчого натхнення.  Спочатку я захоплювалася стилями вінтаж та шеббі, а сьогодні дуже полюбляю C&S. Серед інструментів - віддаю перевагу штампам та ножам.  Більшою частиною роблю листівки та блокноти,  інколи  календарі, закладки, чекові книжки, оформлюю подарункові конверти та коробки. Сторінки та альбоми - плани на майбутнє.
Для прикладу декілька фото моїх робіт. Спершу листівки:











Подарункова коробка:
Подарунковий конверт:

Шеббі блокнот:
Бажаю всім успіхів!!!




Комментариев нет:

Отправить комментарий